melleslife

Alla inlägg under oktober 2015

...

Av Melinda Oskarsson - 31 oktober 2015 00:27

 

Olá blöggers! 


Tänkte inte skriva så mycket för jag är väldigt trött!! Men jag har fått tillbaka min mobil så nu kan jag skriva normalt igen! Älskar dig iphone 5. Nu är jag fan bankrutt på allvar, har 37 spen kvar. Puuuuust men jag har kläder och en ny säng och allt där i mellan så blir inget handlade mer för mig. Hade tänkt att jag åker hem imorn för jag ska fira halloween med min kära lilla vän! Man vet aldrig vad som kommer hända  Men i alla fall, jag har köpt världens godaste tröja någonsin! Kan visa bild imorn för det är kolsvart här. Men här är en bild på mig när jag och min syster går/åker till Ullared  löve yaa My littles blöögers!  

Av Melinda Oskarsson - 30 oktober 2015 10:18

 

Shellö! 


Ja jag kommer ha olika sätt att säga hej xD. I dag börjar ANDRA dagen på Ullared! :O Ska kolla kläder för på allvar inget att ha på mig! Asså alla mina byxor är helt blööööö. Jag behöver helt klart nya svarta jeans för mina andra är sönder och min systers är alldeles för korta för mig. Meeeen nu ska vi draaaaa för att shoppa!!!! Löve yaa  

Av Melinda Oskarsson - 30 oktober 2015 00:43

Min kära sjuka syster gjorde sönder sin mobil för några dagar sen. Så hon kom hem till mig för att hon ville ha råd om vad hon skulle göra. Då sa jag till henne att hon kan få låna min mobil så jag tar min gamla. Visst de va snällt men asså denna mobilen! Det tog på allvar 30 min för mig att logga in på hemsidan! Och jag skriver en mening före mobilen så allt fuckar upp sig och jag önskar att hon aldrig gjorde sönder sin mobil!!! Hon var tvungen att ta min mobil för hon hade ingen annan mobil och hon har det minsta simkortet och mn mobil var den ända som hade det. Hon var tvungen att ha en mobil för hon älskar att vara ute och springa på natten och om de händer något måste hon ju kunna få tag på mig. Men grejen är att denna mobilen gör mig så jävla piss sur! Så jävla fucking idiot mobil! Sry för mitt ordsval men på allvar! Ni fattar inte hur jobbigt det är! Men men jag gjorde de rätta. Byee löve yaa  

Av Melinda Oskarsson - 30 oktober 2015 00:34


Hallū blöggers!
Hur har ni de idag då?själv har jag åkt över 20 mil för att åka till Sveriges främsta butik! Aa juste Ullareeeed! Kommer sova i en stuga som jag gör varje år för att handla på Ullared så mycket som möjligt! Men i dag har jag bara handlat lite småsaker men jag kommer vissa dem varorna som jag är mest nöjd med.


Ett Kubiss nail polish för 12.90:- . Det torkade väldigt fort men också väldigt täckande.


80 st fransk manikyr. Kanske svårt att se men antar att ni vet va det är. Den gick på 29.90:-


Ett litet kit med 100 st lösnaglar från kiss. Älskar limmet som ingick! De sitter som berget. Så vill inte tänka på hur ont de kommer görs att tappa dem. Dem gick på 49.90:-


Själv älskar jag Ullared men man blir lätt av med svår tjänade pengar. Hare! Löve yaa! 

Av Melinda Oskarsson - 28 oktober 2015 21:28

Hej!

Då va de dax att starta bloggen. Eftersom jag inte har något liv så är det de här jag kommer spendera min tid! Eeeeh jag har på allvar inte gjort ett skit för jag har lov!!!!!!!!   so sucks to be u om du har varit i skolan! Snacka om bra intryck på bloggen XD försöker mordhota er så ni aldrig kommer tillbaka   Nä men just trying to break the ice typ... För det går ju så bra för mig! Så om ni är något intresserade över mitt liv så ställ frågor häääär!  Annars blir jag ledsen! Aja byee fore the moment, löve yaa!                                                   

                   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Eeeeh jag antar att jag är hyfsat rolig :) Har alltid hört av mina vänner att jag borde blogga så folk får ett leende på läpparna. Jag heter Melinda men jag kallas gärna för Melle! Jag är en väldigt speciell tjej på 15 vårar som lever sitt liv som en tonå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards