melleslife

Alla inlägg under december 2015

Bu!

Av Melinda Oskarsson - 16 december 2015 22:41

Sry guess

Jag har inte hunnit skriva något sen 1 december!!!!!!!!

Jag hatar mig själv lite för de, men men. Jag har så många problem och hela denna veckan har varit rent åt helvete på svenska. de har hänt så mycke så om jag hade skrivit de hät hade ingen orkat läsa!

men kortfattat så har jag sänkt mig i dem flesta betygen för att jag suger, jag har inte sovit mer än 3 timmar varje natt i 2 veckor nu. Jag fick veta i tisdags att mina vänner hatar mig och dem lämnade mig bokstavligen. Och när jag gick i 7.an blev jag sönder mobbad av några tjejer i klassen och jag fick veta att en av dem tjenerna fick killen som jag lever för! Killen som gjorde att jag lever än idag, han som jag älskar och inte kan sluta tänka på i 5 sekundrar. Så mitt liv har slutat nu, på ett ungefär. Jag fick också veta att personen som jag hatar mest i hela mitt liv som på allvar fick mig att lägga mig på rälsen har börjat snacka skit igen som fan.

Hon pekar skrattar och bitch blickar. De e vad hon verkar leva för, att suga ut andras livsglädje. Jag fick veta att den mest perversa person jag känner har känslor för mig och de tänker ni väl är bra, men han kommer förstöra vår vänskap och jag vet att han bara försöker playa mig och lura mig att älska honom för att sedan knäcka mig mer än vad jag redan är. Jag vill inte gå igenom ännu ett helvete... Och i dag fick jag veta att den ända vännen som jag kan sitta ner och snacka me om vad som helst lämnar mig. Han går på en anna skola så vi har bara franska tillsammans och nu tänker han sluta och jag börjar gråta för de! Jag vill att han stannar! Jag vill att han ska hjälpa mig gå igenom mitt liv! Han är den ända som jag känner mig tryg med och som jag vet fortfarande älskar mig för den jag är <3 Jag har alltid velat följa de som låter bäst men nu är jag orsäker på vem jag är. Ni hatade mig och jag viste aldrig varför, men nu förstår jag för nu hatar jag mig med.. få se om jag fortfarande lever tills nästa gång mina små lovers <3 

Av Melinda Oskarsson - 1 december 2015 23:20

 

mår så extremt dåligt! Har feber, halsfluss och förkyld. De e Goa pöjkar de asså. så orkar inte ett skit o jag missad massa prov så jag kommer behöva göra 7 prov pp måndag och tisdag! Jippi!!... or not. Så jag vill bara ligga o dö! Löv yaa ❤️

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Eeeeh jag antar att jag är hyfsat rolig :) Har alltid hört av mina vänner att jag borde blogga så folk får ett leende på läpparna. Jag heter Melinda men jag kallas gärna för Melle! Jag är en väldigt speciell tjej på 15 vårar som lever sitt liv som en tonå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards