melleslife

Direktlänk till inlägg 7 november 2015

Movie timeeeee?!

Av Melinda Oskarsson - 7 november 2015 21:40

Hallööö!


Lördag kväll allihop!Hoppas ni sitter gött i soffan och käkar godis elelr är ute och festar. Själv ligger jag på golvet och lyssnar på gamla låtar. Men det jag ville fråga var, kollar ni på film? VILKEN?! Jag är i stort behov av film tips! Vilken som helst. Har ni några favorit filmer så komentera! Vet ni några extremt dåliga filmer? Komentera de ändå. Och om ni läser detta imorn så komentera då ändå, alltid bra med film tips    Bara jag som äskarde Camp rock när man var liten? Jag älskade det eftersom jag alltid har haft samma dröm som demi lovato i den filmen, att få göra det man är bra på, att sjunga. Och man kan ju inte säga nej till dem snygga Jonas broders!   Hehe.. Jag har alltid fastnat i filmer där jag känner igen mig själv och som är lärorik men ändå intressant. Satte faktist på "gotta find you" som framkommer i första Camp rock filmen. Men Camp Rock är långt ifrån min favorit film men det kommer jag återgå till när jag har tid/ork/vilja. ses senare mina små uglor! Löve yaa!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Bu!

Av Melinda Oskarsson - 16 december 2015 22:41

Sry guess Jag har inte hunnit skriva något sen 1 december!!!!!!!! Jag hatar mig själv lite för de, men men. Jag har så många problem och hela denna veckan har varit rent åt helvete på svenska. de har hänt så mycke så om jag hade skrivit de hät h...

Av Melinda Oskarsson - 1 december 2015 23:20


  mår så extremt dåligt! Har feber, halsfluss och förkyld. De e Goa pöjkar de asså. så orkar inte ett skit o jag missad massa prov så jag kommer behöva göra 7 prov pp måndag och tisdag! Jippi!!... or not. Så jag vill bara ligga o dö! Löv yaa d...

Av Melinda Oskarsson - 27 november 2015 23:06


  tjenamöss Har inte riktigt haft tid för att skriva inlägg tyvärr för har haft ett prov varje dag denna veckan o jag har jobbat så de har blivit sena nätter och då glömmer jag att förmedla ointressanta saker här XD men nu är jag här o jag vet i...

Av Melinda Oskarsson - 22 november 2015 23:38


  Ligger o skypar med min bästa vän samtidigt dom vi kollar på film. Asså hon är hemma hos sig o jag är hemma hos mig. Men vi satte på filmerna samtidigt. Do u undrestand??? I hopes so 😂 Jag är faktist på extremt bra humör jag jag ska på g...

Av Melinda Oskarsson - 21 november 2015 10:33


  Har inte hunnit skriva på länge för jag har varit på hockeymatch o pluggat o pluggat o pluggat. De e typ de mitt liv går ut på. Men jag har ett problem. De finns en kille som jag kallar akne 😂 Inte för att vara elak utan för att hans nam...

Presentation

Eeeeh jag antar att jag är hyfsat rolig :) Har alltid hört av mina vänner att jag borde blogga så folk får ett leende på läpparna. Jag heter Melinda men jag kallas gärna för Melle! Jag är en väldigt speciell tjej på 15 vårar som lever sitt liv som en tonå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards