melleslife

Direktlänk till inlägg 5 november 2015

Svikare!

Av Melinda Oskarsson - 5 november 2015 22:57

 Detta kommer antagligen ta ett tag. 


Hejhej! Jag e på piss humör! Min bästa vän som jag litar på förrådde mig i dag! Igen typ.. Hon är inte så bra på att vara vän 😂 Iaf det finns en kille som jag har avgudat i typ 3 år 😂 Ja jag borde komma över honom, men de är helt omöjligt! Tro mig! Han är liksom helt perfekt MEN han är i en helt annan grad. Jag är väldigt speciell så jag placerar folk i en slags tabell och det är inte direkt så bra.. Och han är liksom lägst upp. Han har ett "kodnamn" som är Johannes.



Så i dag på morgonen så kom min kära vän Moa fram till mig och sa typ "hur ser du ut?! Ditt hår är jätte fult när du har det så"  Och jag bara "jag har alltid haft det så. Och Moa bah "exakt"  Enligt mig var det en överdrivet elak kommentar. Sen senare på dagen började jag prata med Samuel! De e typ omg varning! Han är också ganska långt uppe i placeringen. Men på min lektion så ropade Moa ut "Samuel! Melle undrar om ni kan bli tsm! Hon älskar dig!" och både jag och samuel blev helt röda i ansiktet. Och han vägrade prata eller kolla på mig. Jag fick känna mig lite bättre i typ 2 timmar... och efter det så ropade Moa ut "fru Mattsson! Fru Mattsson! Jag vet att du älskar honom! Johannes mattsson! Erkänn din kärlek nu inför alla". Men det jag blev mest sur över va att Johannes tre bästa vänner satt i samma rum och fattade att jag var kär i Johannes.

Jag kan på allvar inte åka till skolan imorn! Jag skämdes som in i helvete. Och innan den lektionen när vi skulle sätta oss så var jag tvungen att sitta själv (jag har inget omt av det. Men jag har blivit mobbad och varit utanför och folk brukade lämna mig) men när hon skriker forever alone!  Ensam! Idiot! Hoppas du dör! så känns det att hon fick bägaren att tippa över. De va gränsen liksom. Jag ville springa iväg gråtandes från lektionen. Var en hämsk dag! Vill inte leva om den! Tack så jätte mycket för att ni läser de här betyder mycket! 😓❤️❤️ Löve yaa! ❤️

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Bu!

Av Melinda Oskarsson - 16 december 2015 22:41

Sry guess Jag har inte hunnit skriva något sen 1 december!!!!!!!! Jag hatar mig själv lite för de, men men. Jag har så många problem och hela denna veckan har varit rent åt helvete på svenska. de har hänt så mycke så om jag hade skrivit de hät h...

Av Melinda Oskarsson - 1 december 2015 23:20


  mår så extremt dåligt! Har feber, halsfluss och förkyld. De e Goa pöjkar de asså. så orkar inte ett skit o jag missad massa prov så jag kommer behöva göra 7 prov pp måndag och tisdag! Jippi!!... or not. Så jag vill bara ligga o dö! Löv yaa d...

Av Melinda Oskarsson - 27 november 2015 23:06


  tjenamöss Har inte riktigt haft tid för att skriva inlägg tyvärr för har haft ett prov varje dag denna veckan o jag har jobbat så de har blivit sena nätter och då glömmer jag att förmedla ointressanta saker här XD men nu är jag här o jag vet i...

Av Melinda Oskarsson - 22 november 2015 23:38


  Ligger o skypar med min bästa vän samtidigt dom vi kollar på film. Asså hon är hemma hos sig o jag är hemma hos mig. Men vi satte på filmerna samtidigt. Do u undrestand??? I hopes so 😂 Jag är faktist på extremt bra humör jag jag ska på g...

Av Melinda Oskarsson - 21 november 2015 10:33


  Har inte hunnit skriva på länge för jag har varit på hockeymatch o pluggat o pluggat o pluggat. De e typ de mitt liv går ut på. Men jag har ett problem. De finns en kille som jag kallar akne 😂 Inte för att vara elak utan för att hans nam...

Presentation

Eeeeh jag antar att jag är hyfsat rolig :) Har alltid hört av mina vänner att jag borde blogga så folk får ett leende på läpparna. Jag heter Melinda men jag kallas gärna för Melle! Jag är en väldigt speciell tjej på 15 vårar som lever sitt liv som en tonå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards