melleslife

Alla inlägg den 17 november 2015

Av Melinda Oskarsson - 17 november 2015 22:01

 

Sholahopp! 


Jag mår (på rent ut sagt på svensks) åt helvete. Jag måste sluta gemföra mig med andra. Jaf har mått piss sen jag vakna i dag. Du vet den känslan då de känns som att du inte har några känslor? Det är mitt liv. Jag känner mig så jäbla tom! Som att jag inte existerar psykiskt men fysiskt. min största önskan jag har är att bli läskigt smal! De e nu ni bah "omg she has anorexi!😮" O jag vill bara förmedla att nej de har jag inte. Jag vill bara må bra genom att bli smal XD can you see the logic? För enligt mig själv har jag komplex på allt med mig. Som sagt DÅLIGT SJÄLVFÖRTROENDE!😬 Det här kommer antagligen låta så sjukt för några men jag önskar att jag hade normala bröst. Och med normala bröst menar jag inte två långa korvar som sticker ut lite överallt men inte häller två små korn. Och jag önskar att jag inte var så bredaxlad för jag kan inte ha roffa i mitt hår för då ser jag ut som en kille med långa axlar utan nyckelben. Och jag vill sååå gärna ha tandställning!!! Men bara för att mina tänder är så otroligt ojämna så jag kan inte le med tänderna längre typ. Och jag önskar att jag var typ 5-10cm kortare för om alla tjejer ställer sig på led så ser man mitt huvud sticka upp från alla andra. så just nu ligger jag och ångrar att jag åt dem där pannkakorna men men. Jag får träna extra mycket imorn istället då. Löv yaa! ❤️

Presentation

Eeeeh jag antar att jag är hyfsat rolig :) Har alltid hört av mina vänner att jag borde blogga så folk får ett leende på läpparna. Jag heter Melinda men jag kallas gärna för Melle! Jag är en väldigt speciell tjej på 15 vårar som lever sitt liv som en tonå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards